TikTokerka July on Tour je nedavno objavila video trgovine Lidl na Portugalskem, ki je navdušil številne sledilce. Posnetek prikazuje zamrzovalne skrinje, polne raznovrstnih svežih morskih sadežev, kot so škampi in školjke, ki so privlačno razstavljeni.

Lidl na Portugalskem
V pekarni trgovine ponujajo portugalske specialitete, kot je znameniti pastéis de nata, pri blagajnah za samopostrežno plačevanje pa so stene okrašene z barvitimi ploščicami, ki ustvarjajo živahno in edinstveno vzdušje, ki ga v Lidlovih trgovinah drugod po Evropi redko vidimo.
Video, ki je požel milijone ogledov
Posnetek je zbral več kot 2,3 milijona ogledov in številne komentarje. “Lidl v Italiji je prav tako neverjeten.” “To je možno samo na Portugalskem.” “Jočem v Angliji.” “Takoj grem na Portugalsko.” “Podobno je tudi v Španiji.” “Naravnost čudovito.” “Moj najljubši Lidl je na Malti.” “V Nemčiji sem videl podobno ponudbo, vendar ne tako bogato.” “Impresivno!” To so le nekateri komentarji.
Lidl prilagaja svojo ponudbo lokalnim potrebam
Kot poroča International Supermarket News, Lidl svojo ponudbo prilagaja lokalnim željam in potrebam. Portugalska trgovina je odličen primer bogate izbire svežih morskih sadežev, kot so škampi in školjke. V drugih državah pa Lidl daje poudarek na izdelkih, ki odražajo lokalne okuse in navade – od pekovskih specialitet do sezonskih proizvodov.
Lokalna prilagoditev omogoča Lidlu, da svojim strankam ponudi edinstveno izkušnjo, hkrati pa krepi svojo prepoznavnost kot trgovska veriga, ki spoštuje kulturne posebnosti vsake države.
