Google je skozi leta nenehno na novo izumljal svoje iskanje, da bi uporabniki lahko zastavljali vprašanja na kakršen koli način želijo – naj bo to z vnosom poizvedbe, iskanjem s kamero ali preprosto z mrmranjem melodije.
Napredne zmogljivosti umetne inteligence so bile ključne za širitev zmožnosti iskalnika, njihov model Gemini, prilagojen za iskanje, pa je izboljšal njihovo sposobnost pomagati ljudem odkriti več spleta in sveta okoli njih. Pravzaprav ljudje, ki uporabljajo AI preglede, več uporabljajo iskanje in so bolj zadovoljni s svojimi rezultati. Google Lens pa se zdaj uporablja za skoraj 20 milijard vizualnih iskanj vsak mesec, in pomaga ljudem iskati tisto, kar vidijo s svojo kamero ali na zaslonu.

Nove načine iskanja tega, kar vidite (in slišite)
Google je že pred leti pionirsko uvedel vizualno iskanje z Lens-om in od takrat nenehno razvija to izkušnjo z uporabo najnovejših napredkov v AI. Začeli so vključevati generativno AI v Lens – tako da lahko uporabniki usmerijo kamero, zastavijo vprašanje in dobijo AI pregled z potrebnimi informacijami, skupaj s povezavami za več podrobnosti.
Poizvedbe Lens so zdaj ena najhitreje rastočih vrst poizvedb v iskanju, mlajši uporabniki (stari 18-24 let) pa se najbolj vključujejo v Lens. Zdaj uvajajo več zmogljivosti v Lens, da bi še olajšali iskanje sveta okoli vas.
Razumevanje videa v Lens-u
Google je predstavil svoje zmogljivosti razumevanja videa in zdaj lahko uporabite Lens za iskanje s snemanjem videa in zastavljanjem vprašanj o premikajočih se predmetih, ki jih vidite.
Glasovna vprašanja v Lens-u
Možnost zastavljanja vprašanja z glasom je zdaj na voljo vsakič, ko s Lens-om posnamete fotografijo.
Posodobitve Lens-a za pomoč pri nakupovanju tega, kar vidite
Google prav tako olajšuje nakupovanje sveta okoli vas z Lens-om. Od tega tedna dalje boste videli dramatično bolj uporabno stran z rezultati, ki prikazuje ključne informacije o izdelku, ki ga iščete, vključno z ocenami, informacijami o cenah pri različnih prodajalcih in kje kupiti.
Nov način za prepoznavanje pesmi, ki jih slišite
Z najnovejšo posodobitvijo Circle to Search lahko takoj poiščete pesmi, ki jih slišite, ne da bi preklapljali med aplikacijami.
Vaša stran z rezultati iskanja, organizirana z AI
Google uvaja strani z rezultati iskanja, organizirane z AI v ZDA – začenši z recepti in navdihi za obroke na mobilnih napravah. Zdaj boste videli celostransko izkušnjo z ustreznimi rezultati, organiziranimi posebej za vas.
Več povezav do najboljšega na spletu
Google se osredotoča na pomoč ljudem pri odkrivanju vsebin in perspektiv iz širokega nabora virov po spletu. Preizkušajo nov dizajn za AI preglede, ki dodaja vidne povezave do podpornih spletnih strani neposredno v besedilu AI pregleda.
Poleg tega so začeli skrbno testirati oglase v AI pregledih za relevantne poizvedbe. Opazili so, da ljudje oglase neposredno znotraj AI pregledov najdejo koristne, ker se lahko hitro povežejo z ustreznimi podjetji, izdelki in storitvami.