Spletni trendi v letu 2025 niso bili le odraz pop kulture, temveč tudi ogledalo družbenih navad, ekonomskih skrbi in novih oblik zabave. Kar je še pred nekaj leti veljalo za obroben pojav, se je letos prebilo med osrednje teme. Od nenavadnih fraz, kot je What the helly, do fenomenov, kot sta Labubu rave in Tai chi walking, so uporabniki spleta oblikovali kulturo, ki združuje igrivost, nostalgijo in eksperimentiranje.
Leto 2025 je prineslo povsem nove rekorde v iskanju izrazov, ki se zdijo na prvi pogled nenavadni, a prav to jih je dvignilo med priljubljene teme. Pogled na največje trende v Združenih državah Amerike razkrije, da ljudje ne iščejo več le informacij, temveč identiteto, občutek pripadnosti in predvsem nekaj, kar jih zabava. Zato fraze, kot so Italian brainrot, Pretty Little Baby in Ballerina sneakers, niso izjemi, temveč simptom nove digitalne dobe.
Spletne navade so se spremenile tudi v pogovorih o modi, glasbi, astrologiji in športu. Ljudje so več kot kadarkoli prej pripravljeni raziskovati igrive podkulture, spreminjati svoje stile in oblikovati mikrotrende. Izrazi, kot so boat kid, aura farming in gold bar method, so postali del vsakdana v TikTok kulturi, ki narekuje ritem svetovnega spleta.
Da bi razumeli leto 2025, moramo prepoznati, kako zelo raznoliko je postalo spletno iskanje. Od korejskega retinol čaja do zlate metode zmenkov. Od plesnih izzivov do hitov Taylor Swift. Od Labubu figuric do modnih boneless kavčev. To je leto, ki ga na spletu ne bi bilo mogoče napovedati, pa vendar ga lahko zelo natančno prepoznamo skozi podatke, ki kažejo, kaj so ljudje resnično želeli vedeti.

Kaj smo prvič iskali v letu 2025?
Izrazi, ki so presenetili tudi analitike
Med iskanji, ki so se prvič pojavila na lestvicah, izstopajo izrazi Beaded sardine bag, Chicken jockey, Korean retinol tea, Gen z stare in Tai chi walking. To so iskanja, ki odražajo združevanje mode, humorja in zdravja. Posebej opazen je izraz Labubu rave, ki potrjuje, da so zbirateljske figurice dosegle nove dimenzije.
Najbolj vroči trendi po kategorijah
Najbolj iskana nova pojava leta 2025
- Detektivski izzivi so prevladali v zabavi, zato ni presenetljivo, da je izraz Louvre detective prevzel vrh v kategoriji iger in ugank.
- Med barvami je na prvo mesto skočila Olo, nova pastelna sivkasto rožnata barva, ki je preplavila modo in dekor.
- Italijanski splet je osvojil Tralalero Tralala, izraz, ki predstavlja nove italijanske meme ritme.
- Najbolj priljubljen TikTok zvok je postal Pretty Little Baby.
- V obutvi so prevladovale ballerina sneakers, hibrid med balerinkami in športnimi copati.
- V negi kože je vodila azeleinska kislina, priporočena za občutljivo kožo in rdečico.
Trendi za boljše življenje, ki jih prej nismo poznali
Fenomen Labubu in eksplozija zanimanja za weighted trening
Labubu figurice so letošnje leto doživele vrhunec. Serija Big Into Energy je prevzela prvo mesto med blind box zbirateljskimi predmeti. Zanimanje za telesno pripravljenost se je osredotočilo na težnostne dodatke. Iskanje izrazov, kot sta weighted belt in weighted vest (pas z utežmi in nahrbtnik z utežmi), je doseglo rekord, vprašanje are weighted vests worth it (ali s splača kupiti nahrbtnik z utežmi) pa je naraslo za izjemnih 450 odstotkov.
Modni in potrošniški trendi
- Voda Saratoga in pijača 67 water sta postali viralni trend.
- Hollister je s svojo kolekcijo iz dvatisočih let dosegel najvišjo raven zanimanja.
- Izraz babydoll top je postal nova stalnica.
- Na spletu so se nenadoma pojavili boneless couch in boneless timbs, pojmi, ki združujejo humor in estetiko.
Čustveni trendi
Iskanje izraza Unfortunately I do love odraža sodobno internetno ironijo, povezano z romantičnimi odnosi in samorefleksijo.
Astrologija med najbolj iskanimi vprašanji leta 2025
Zakaj so znamenja takšna kot so:
Med najbolj priljubljenimi vprašanji so bila:
- Zakaj so Vodnarji tako trmasti
- Zakaj so Dvojčki prestrašeni pred odnosi
- Zakaj so Leve označili kot privlačne
- Zakaj so Škorpijoni tako čustveni
Astrologija ostaja tema, ki prepleta psihologijo, identiteto in spletne meme.
Internetna kultura leta 2025
Nova pravila, novi kodni izrazi
Najbolj vroč simbol med kretnjami rok je postal 6 7 gesture. Leto je zaznamoval tudi performative male contest, ki je določil, katere predmete povezujemo z ironično moškostjo. Sem spadajo matcha, Labubu figurice, knjige in tote torbe.
Med najpopularnejšima zmenkarskima tehnikama sta gold bar method (Ko je nekaj redko ali ni na voljo, pridobi na vrednosti. Um vas začne videti kot zlato palico -– ne zato, ker se igrate igrice, ampak zato, ker spoštujete lastno vrednost) in compass clue method (Namig s kompasom je, ko si v sobi, polni ljudi, in fant, ki te ima rad, kaže noge proti tebi kot kompas). Izraz boat kid je postal viralni opis sproščenega, bogatega življenjskega sloga.
Indikatorji recesije po spletnih iskanjih
Najbolj presenetljivi pokazatelji
- Labubu
- Kozmetični salon
- Pravni študij
- Hemline trend
- Izraz sexist man alive
To so izrazi, ki jih je javnost najpogosteje povezovala z ekonomskimi spremembami in spremembami življenjskega sloga.
Glasba in zabava v letu 2025
Nova pravila popa
KPop Demon Hunters so presegli vse rekorde. Njihove pesmi Golden, Soda Pop in Takedown so med najbolj iskanimi.
Taylor Swift je ohranila vrh lestvic s pesmimi Wood, The Fate of Ophelia in Father Figure. Rekorden skok zanimanja so doživeli C drami, predvsem naslov Forever Was a Lie. Žanr recession pop je dosegel vrhunec, Lady Gaga pa je postala najpogostejša povezava z njim.
Športni trendi leta 2025
Iskanja, ki so oblikovala leto
- Izraz longest world series game ever je dosegel najvišjo raven zanimanja.
- Luka Dončić je postal najbolj iskan športnik v kontekstu prestopov.
- Iskanja o golfskih pravilih, predvsem what is a grand slam in golf, so dosegla rekord.
Med zanimivimi modnimi trendi v športu izstopajo:
- Travis Kelce na Super Bowlu
- Sergio García na Masters tekmovanju
- Rickie Fowler v kamuflažnem slogu
Leto spletnih trendov
Leto 2025 je dokaz, da se splet oblikuje hitreje kot kdaj prej. Trendi ne sledijo več samo pop kulturi. Rodijo se na presečišču iger, glasbe, mode, humorja in gospodarskih skrbi. Iskanja, ki bi jih še pred nekaj leti označili za obrobna, so danes postala del mainstreama. Digitalni svet je postal prostor, kjer se hkrati izražata ironija in iskrenost, nostalgija in futurizem. To ni samo leto trendov, temveč leto, ki kaže, kako se spreminja način razmišljanja, zabave in iskanja informacij.
