Šest stavkov, ki jih frizerka nikakor noče slišati od vas

Obisk frizerja je za večino ljudi trenutek, namenjen razvajanju, osvežitvi in dobremu počutju. Zvok sušilnika, prijeten pogovor, vonj šampona in občutek, ko se končno pogledamo v ogledalo z novo frizuro – vse to ustvarja izkušnjo, ki jo povezujemo z udobjem in lepoto. A čeprav frizerke svoje delo opravljajo z nasmehom, so nekatere rečenice, ki jih slišijo iz dneva v dan, za njih pravi izziv.

Obisk, ki naj bi bil sprostitev, lahko hitro postane izziv

Morda se zdi, da so to le majhne pripombe ali sproščene izjave, vendar lahko povzročijo nesporazume, dodatno napetost ali celo razočaranje nad rezultatom. Frizerke niso čarovnice, ampak strokovnjakinje, ki potrebujejo natančne informacije, jasna pričakovanja in nekaj zaupanja.

V nadaljevanju si poglejmo, katere so tiste pogoste rečenice, ki jih frizerke raje ne bi slišale, zakaj jih ne marajo in kako lahko z malo premisleka pripomoremo, da bo obisk salona prijetnejši za obe strani.

Frizerka
Frizerka

“Naredite, kar vi mislite, da mi stoji”

Zakaj ta stavek povzroča težave?

Frizerke in frizerji imajo dober občutek za estetiko in rade svetujejo, a to ne pomeni, da lahko brez smernic uganijo, kaj si stranka v resnici želi. Stavek, ki naj bi bil izraz zaupanja, jih pogosto spravi v zadrego, saj ne vedo, ali naj izberejo nekaj drzne­ga ali klasičnega.

Veliko strank po takšnem »presenečenju« odide nezadovoljnih, čeprav so sprva pustile odločitev frizerki. Najboljši rezultat vedno nastane, ko sodelujeta – stranka pove želje, frizerka pa jih prilagodi obliki obraza, kakovosti las in življenjskemu slogu.

Kako to povedati bolje?

Namesto da preložite odločitev, raje povejte, kaj vam je všeč: »Všeč mi je, ko so lasje lahkotni in enostavni za oblikovanje« ali »Želim nekaj sodobnega, a ne preveč vpadljivega.« Tako bo frizerka vedela, v katero smer razmišljate, in lažje predlagala popoln kompromis.

»Samo malo podrežite konice« (medtem ko pokažemo deset centimetrov)

Nejasna navodila vodijo v nesporazume

Frizerke se pogosto znajdejo v težki situaciji, ko stranka reče, da želi le malo postriči lase, nato pa se po koncu pritožuje, da so prekratki. Za nekoga je »malo« en centimeter, za drugega pet. Da se izognete razočaranju, je najbolje, da pokažete z rokami, koliko dolžine ste pripravljeni izgubiti.

Bolje jasno kot na pamet

Če frizerka vidi, kaj točno pomeni »malo«, lahko delo opravi natančno. Ne pozabite, da mora včasih odstraniti več, kot pričakujete, če so konice poškodovane ali razcepljene. V tem primeru ne gre za nepotrebno striženje, ampak za zdravje vaših las.

“Nimam časa za nego doma”

Brez osnovne nege ni trajnega rezultata

Frizerke se trudijo ustvariti popoln videz, a brez osnovne nege doma njihovo delo hitro izgubi učinek. Maska za lase, olje ali zaščitni sprej niso luksuz, temveč osnovni del rutine, ki ohranja lase zdrave, sijoče in voljne.

Če stranka ne uporablja nobenih izdelkov, bo frizura hitro izgubila obliko, barva pa lesk. Frizerke to vedo in jih skrbi, da bo njihov trud zaman.

Majhna sprememba, velik učinek

Dovolj je že, da enkrat na teden uporabite hranilno masko ali nekaj kapljic olja na konicah. Tako bodo lasje dlje časa videti kot po obisku salona, frizerka pa bo naslednjič lažje delala.

“Lahko pobarvate tako, da bo videti naravno, a da se izrast ne bo videl”

Naravno da, a ne trajno

To je ena izmed najbolj pogostih in hkrati nemogočih želja. Frizerke sicer znajo ustvariti barvo, ki deluje naravno, a izrast bo čez nekaj tednov vedno postal viden. To je preprosto biološko dejstvo – lasje rastejo, barva ostane.

Rešitev v prehodih in tehnikah

Če želite mehkejši videz in manj pogostih obiskov salona, frizerka lahko uporabi tehnike, kot so balayage, ombre ali babylights, kjer se barve zlivajo v naravne prehode. Rezultat je manj kontrasten in prijazen do rasti las, a popolna nevidnost izrasta žal ne obstaja.

“Želim popolnoma drugačno frizuro, a naj bo še vedno videti isto”

Nasprotje, ki spravi vsakega frizerja v zadrego

To je stavek, ki frizerkam povzroča največ preglavic. Stranka želi spremembo, a hkrati noče, da bi se karkoli res spremenilo. Težava je v tem, da nova frizura vedno prinese vsaj rahlo drugačen videz, sicer ni več nova.

Frizerke v takih primerih hodijo po tanki črti med tem, da izpolnijo željo po svežini, in tem, da ne razočarajo z vidno razliko.

Najboljši nasvet je iskren pogovor

Če si želite spremembo, a niste prepričani, kako drastično, povejte to naravnost. Frizerka lahko predlaga kompromis – nov način striženja, plastenje ali barvni odtenek, ki osveži videz, a ne spremeni preveč. Tako ohranite svoj slog in hkrati občutek novega začetka.

“Ne bom uporabljala nobenih posebnih izdelkov, vi to uredite”

Salon ni čarobna delavnica

Frizerke zmorejo veliko, a ne morejo nadomestiti redne nege doma. Tudi najlepša frizura se spremeni v neurejeno pričesko, če lasje nimajo podpore kakovostnih izdelkov.

Mnogi mislijo, da so profesionalni šamponi in balzami nepotreben strošek, a so dejansko vlaganje v dolgotrajen rezultat. Frizerke želijo, da njihovo delo ostane vidno dlje kot le nekaj dni po obisku.

Preprost ritual, ki ohranja frizuro

Zmanjšajte temperaturo sušilnika, izogibajte se likanju brez zaščite in uporabljajte izdelek za konice. Te drobne navade pomenijo ogromno razliko. Frizerke to cenijo, saj njihovo delo s tem dobi trajno vrednost, vi pa se zjutraj prebujate z lasmi, ki jih je lažje oblikovati.

Zaupanje in komunikacija sta ključ do popolne frizure

Pogovor, ki ustvari zadovoljstvo

Največ težav med frizerko in stranko nastane zaradi pomanjkanja komunikacije. Če jasno izrazite svoje želje, strahove in pričakovanja, boste olajšali delo in povečali možnost, da bo rezultat točno takšen, kot si želite.

Frizerke cenijo, ko jim stranke zaupajo, a še bolj, ko z njimi sodelujejo. Najboljši obisk salona ni tisti, kjer ste tiho in čakate na čudež, temveč tisti, kjer aktivno sodelujete in skupaj ustvarjate podobo, ki vam pristaja.

Realna pričakovanja prinesejo mir

Vsaka sprememba zahteva čas. Če imate temne lase in želite postati svetlolaska, se to ne zgodi v enem dnevu. Frizerka pozna meje, ki jih določajo struktura las, njihovo zdravje in barvna zgodovina. Zaupajte ji, da vas bo peljala po varni poti do želenega videza, tudi če to pomeni več postopkov.

Frizerji in frizerke niso le izvajalci

Vsaka frizura je rezultat znanja, izkušenj in občutka za estetiko. Frizerke ne urejajo le las, temveč pogosto tudi razpoloženje. Sposobne so prisluhniti, svetovati in ustvariti videz, ki odraža osebnost. A za to potrebujejo spoštovanje, iskrenost in sodelovanje.

Če boste v salon vstopili z nasmehom, jasnimi pričakovanji in pripravljenostjo poslušati, boste iz njega odšli lahkotnejši, bolj zadovoljni in z lasmi, ki bodo povedali več, kot bi lahko povedale besede.

Morda bi vas zanimalo tudi

Vse za moj dan
Pregled zasebnosti

Spletna stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo kar najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in omogočajo funkcije, kot so prepoznavanje ob ponovnem obisku naše spletne strani ter pomoč naši ekipi pri razumevanju, kateri deli spletne strani so vam najbolj zanimivi in uporabni.