To so trije pogoji za srečno in zdravo razmerje

Ko iščemo ljubezen, se pogosto osredotočamo na to, kako naj bi naš idealni partner izgledal in se obnašal. Vendar pa lahko preveč togo držanje teh pričakovanj prepreči prepoznavanje resničnih priložnosti za ljubezen, trdi psiholog Mark Travers.

Mlad par
Mlad par

Psiholog je delil tri pogoje za srečno in zdravo razmerje

“Včasih, ko poskušamo izpolniti vse zahteve s seznama, lahko spregledamo osebo, ki bi nam lahko ponudila nekaj globljega in izpolnjujočega od tistega, kar smo si zamišljali,” je povedal za Psychology Today.

Po Traversu so tukaj trije ključni pogoji za zdravo razmerje:

Popoln partner ne obstaja

Vsi imamo predstavo o tem, kakšen naj bi bil naš popoln partner – pametna, zabavna in privlačna oseba z odlično pričesko. A ta ideal ni realen. “Študija iz leta 2017 je pokazala, da perfekcionistična pričakovanja pogosto privedejo do razočaranja. Prava ljubezen redko doseže popolnost, in ko sprejmemo, da popoln partner ne obstaja, odpremo vrata za pristno in izpolnjujočo zvezo,” pojasnjuje psiholog.

Ne bosta si vedno želela enakih stvari

Travers poudarja: “V razmerju si ne bosta vedno delila enakih želja in interesov. Študija iz leta 2000 je pokazala, da vsak partner prinese v razmerje svoje edinstvene lastnosti, vendar te lastnosti ne delujejo vedno v popolni sinergiji. Razlike med partnerjema lahko naredijo zvezo zanimivejšo in bolj dinamično, sprejemanje teh razlik pa je ključ do zdrave ljubezni.”

Pripravljeni boste morali sklepati kompromise

Kompromis morda ne zveni romantično, a je nujen za stabilno zvezo. Ena raziskava poudarja, da mnogi nočejo priznati, da so popustili, ker to vidijo kot neuspeh. “Vendar kompromis ni isto kot zadovoljiti se z manj – majhne žrtve lahko prinesejo večje dobro, kot morda pričakujete,” zaključuje psiholog.

Morda bi vas zanimalo tudi

Vse za moj dan
Pregled zasebnosti

Spletna stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo kar najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in omogočajo funkcije, kot so prepoznavanje ob ponovnem obisku naše spletne strani ter pomoč naši ekipi pri razumevanju, kateri deli spletne strani so vam najbolj zanimivi in uporabni.