Google je te dni na svoji mobilni verziji iskalnika ponudil nov prikaz rezultatov.

Nov izgled Google Search iskalnika
Nov izgled Google Search iskalnika

Nov prikaz rezultatov

Po novem je prikaz rezultatov v iskalniku izpisan tako, da je večji poudarek na blagovni znamki posamezne spletne strani, saj vam izpiše tako ti. favicon.ico ikono, ikono spletne strani, kot tudi celoten spletni (URL) naslov, s kategorijo vred.

Zakaj je to izboljšanje pomembno?

Večja prepoznavnost blagovne znamke:
Favicon.ico ikona omogoča uporabnikom, da že na prvi pogled prepoznajo spletno stran, ne da bi se morali zanašati le na ime strani. To je še posebej koristno za spletne strani, ki že imajo vzpostavljeno vizualno identiteto.

Boljša orientacija uporabnikov:
Prikaz celotnega URL naslova skupaj s kategorijo pomaga uporabnikom hitro razumeti, kam jih vodi povezava, in jim omogoča, da lažje ocenijo relevantnost rezultata. Na primer, če iščete recept, bo kategorija “Recepti” jasno označila, da rezultat spada v to skupino vsebin.

Izboljšano zaupanje:
Vizualna jasnost in dodatne informacije o povezavi povečujejo zaupanje uporabnikov v prikazane rezultate. Manj je možnosti za klike na zavajajoče ali nepovezane spletne strani, saj favicon in kategorija omogočata hitrejšo vizualno presojo.

Privlačnejši in urejen videz:
Posodobljen prikaz rezultatov je estetsko bolj dodelan, kar izboljšuje celotno uporabniško izkušnjo. To pomeni manj vizualnega kaosa in boljšo preglednost med rezultati iskanja.

    Kako to vpliva na lastnike spletnih strani?

    Spletne strani z urejenimi favicon.ico ikonami in strukturiranimi URL naslovi bodo imele prednost, saj bodo bolj izstopale v rezultatih iskanja. Lastniki spletnih strani bi zato morali poskrbeti za:

    • Ustrezno oblikovano favicon.ico ikono, ki predstavlja njihovo blagovno znamko.
    • Dobro strukturirane URL naslove z jasnimi kategorijami, ki pojasnjujejo vsebino strani.

    S to posodobitvijo Google še naprej stremi k temu, da uporabnikom zagotovi hitrejšo, zanesljivejšo in bolj intuitivno izkušnjo pri iskanju informacij.

    Oznake: