Ljudje na Googlu nakupujejo več kot milijardo krat dnevno, kjer med drugim virtualno preizkušajo oblačila, nakupujejo s pomočjo funkcije Lens in raziskujejo cene. Z napredkom umetne inteligence (AI) smo olajšali nakupovanje na Googlu, predstavljajo prenovljen Google Shopping — popolnoma prenovljen z uporabo umetne inteligence. Združili so 45 milijard izdelkov, ki so na voljo v Google-ovem Nakupovalnem Grafu, z modeli Gemini, da bi preoblikovali izkušnjo spletnega nakupovanja z novo, personalizirano domačo stranjo, ki bo na voljo v ZDA v prihodnjih tednih, z začetkom danes.

Google Shopping
Google Shopping

Izboljšanje nakupovalnega raziskovanja s pomočjo umetne inteligence

Nova izkušnja Google Shopping uporablja umetno inteligenco, da vam inteligentno pokaže najpomembnejše izdelke, kar pospeši in poenostavi vaše raziskovanje. Zdaj boste prejeli AI-generirano poročilo z najpomembnejšimi dejavniki, ki jih morate upoštevati pri svojem iskanju, skupaj z izdelki, ki ustrezajo vašim potrebam. Recimo, da iščete nov zimski plašč — vendar ne kar vsak zimski plašč, temveč nekaj, kar vas bo ohranilo toplega in suhega v pacifiškem severozahodu.

Tako deluje: iskanje za “Moški zimski plašč za Seattle” bo ponudilo AI-poročilo z najpomembnejšimi stvarmi, ki jih morate vedeti, preden investirate v nov plašč za to podnebje. Prikazali vam bomo izdelke, ki jih priporočajo viri s celotnega spleta, ter razlago, zakaj ustrezajo vašim potrebam. Prav tako boste videli kategorije, ki vam bodo omogočile bolj organiziran pregled različnih vrst plaščev, ki jih lahko razmislite. Za tiste, ki želite raziskovati bolj podrobno, lahko enostavno kliknete na ustrezne članke.

Poleg tega bodo vaši rezultati vključevali dinamične filtre, ki vam omogočajo, da se osredotočite na svoje preference — na primer, če potrebujete določeno velikost ali želite nekaj, kar je na voljo v vaši bližini, zdaj. Ta nova izkušnja vključuje tudi funkcijo virtualnega preizkušanja, ki jo poganjajo orodja generativne umetne inteligence in obogatena resničnost (AR), da boste lahko nakupovali samozavestneje.

Prinašanje bolj personaliziranih rezultatov
Nakupovanje je osebno — zato ima nova domača stran Google Shopping personaliziran vir, ki vas navdihuje z izdelki in videoposnetki glede na vaše preference. In ker večina od nas raziskuje nakupe več dni ali tednov, vam Google Shopping omogoča, da nadaljujete točno tam, kjer ste zadnjič končali. Dotaknite se logotipa Google Shopping ali obiščite shopping.google.com, da najdete svoj prilagojen vir.

Če želite kadar koli posodobiti ali izklopiti svoje personalizirane rezultate, lahko preprosto upravljate svoje preference tako, da obiščete meni Google Shopping in izberete “Nakupovalne preference” na dnu strani.

Iskanje najboljših cen na najboljših mestih

Vemo, da si kupci vedno želijo nizke cene, in novi Google Shopping vključuje orodja za iskanje popustov, kot so primerjava cen, vpogledi v cene in sledenje cenam, prav tako pa tudi novo namensko stran z osebnimi popusti, kjer lahko brskate po ponudbah, prilagojenih vam — preprosto kliknite na povezavo “Ponudbe” na vrhu strani in raziščite.

Google Shopping vam omogoča nakupovanje v vsaki trgovini na enem mestu — in še naprej razvijamo več načinov, kako se lahko blagovne znamke neposredno povežejo s kupci, bodisi prek nakupovalnih izkušenj, ki jih podpira umetna inteligenca, bodisi z bogatimi oglasi za izdelke.

Umetna inteligenca pri nakupovanju

Ko uporabljate nov Google Shopping, boste opazili oznako “eksperimentalno” na AI-generiranih poročilih — to je zato, ker ta nova, eksperimentalna funkcija morda ne bo vedno povsem natančna — zato spodbujamo kupce, da podajo povratne informacije prek menija s tremi pikami v poročilu, kar nam bo pomagalo izboljšati storitev. Novi Google Shopping lahko najdete prek zavihka “Nakupovanje” v iskanju Google ali pa obiščete shopping.google.com. Novi Google Shopping se bo v ZDA začel uvajati v naslednjih tednih, z začetkom danes.

Oznake: