Nova aplikacija za pošiljanje sporočil bo kmalu tu – in že navdušuje generacijo Z
Daze je nova aplikacija za pošiljanje sporočil, namenjena mlajšim generacijam, ki je že pridobila veliko priljubljenost med generacijo Z, čeprav še ni uradno dostopna. Uradni profil aplikacije na TikToku ima že več kot 100.000 sledilcev, objave z različnimi funkcijami, ki jih ponuja Daze, pa so zbrale več kot 3 milijone ogledov.
Na čakalnem seznamu 156.000 ljudi
Aplikacija bo na voljo od 4. novembra, vendar je na čakalnem seznamu že približno 156.000 ljudi.
“Z Dazeom smo želeli ustvariti aplikacijo za sporočila, ki bi lahko konkurirala iMessageu, WhatsAppu in drugim, hkrati pa ponuditi res zabavne in kreativne funkcije,” je za TechCrunch povedal ustvarjalec aplikacije Willem Simons.
Kaj ponuja Daze?
Uporabniški vmesnik omogoča svobodo pri pošiljanju sporočil – podobno kot ustvarjanje Instagram Storyja. Uporabniki lahko eksperimentirajo s postavitvijo besedila, pisavami in barvami, namesto enoličnih oblačkov sporočil.
“Uporabniki lahko hitro napišejo sporočilo in pritisnejo ‘Pošlji’ ali pa sporočilo premaknejo kamorkoli v klepetu. Je enostaven za uporabo in praktičen, a hkrati zelo sproščen,” je pojasnil Simons.
Priljubljenost med generacijo Z
Sodeč po komentarjih pod videi na TikToku, je aplikacija, ki eksperimentira z elementi umetne inteligence, že pravi hit med generacijo Z, ki navdušeno komentira njeno estetiko in vizualni izgled.
“To je najboljša stvar kadarkoli,” “Komaj čakam, da bom lahko pošiljal sporočila s to aplikacijo,” in “Kdaj bo na voljo?” so le nekateri izmed komentarjev tiktokerjev.
Aplikacija je trenutno v beta testiranju, kjer jo preizkuša 1400 uporabnikov, večinoma generacije Z, starih med 13 in 22 let.