To je druga generacija Renault Capturja, avtomobila, ki smo ga verjetno podcenjevali, preden smo ga preizkusili, saj smo menili, da je višja, SUV-ju podobna različica Clia neumna ideja, ki nikogar ne bo pretirano zanimala. Ups. Renault je z njim takoj dosegel velik uspeh, saj je postal najbolje prodajan ‘B-segmentni’ supermini crossover v Evropi in tretji najbolj priljubljen v Veliki Britaniji.
Starejši Captur je sicer imel veliko prostora za izboljšave, saj je bil vožnja nemirna, notranjost pa slabo izdelana. Kar je obetavno pri novem Capturju Mk2, je, da temelji – tako znotraj kot pod površjem – na najnovejšem Clioju. To pomeni novo platformo, več prostora, večjo moč in varnost ter sodobno kabino.
Motorji
Na voljo je več konvencionalnih turbo polnjenih trivaljnih in štirivaljnih bencinskih motorjev ali dva hibridna sistema, ki združujeta 1,6-litrski atmosferski motor z električnimi motorji, kar prinaša do 160 konjskih moči, in sicer v običajni ter priključni hibridni različici, obe nosita oznako ‘E-Tech’. Ja, dizel tukaj tudi umira.
Hibridni Renault Captur
Renault pravi, da je hibridni sistem navdihnjen z energetsko učinkovitostjo in sistemi za regeneracijo energije iz njihovih motorjev Formule 1. Še posebej zasvoji vožnja v načinu B, ki ga vklopite prek izbirnika prestav, kar poveča raven regenerativnega zaviranja, ko spustite pedal za plin, s čimer se lahko priključni hibrid vozi le z enim pedalom, podobno kot popoln električni avto. Pametno.
Veliki sedež, velika kabina
Oglejte si nove sedeže, ki sumljivo spominjajo na nedavne modele Volvo. To je resnično velika pohvala. Pravzaprav je celotna kabina tukaj glavna atrakcija. Notranjost je precej boljša kot prej. Seveda, to je kot reči, da je hotelska soba boljša od šotora na vetrovni planoti, vendar vseeno – Captur ni samo lepši zunaj, ampak je tudi zrasel in se izboljšal znotraj, kar je zelo dobrodošlo. Prav tako je prostornejši – to pa je rezultat dejstva, da je celoten avto večji v vseh dimenzijah.
Zunanjost
Tudi zunaj je kar nekaj sprememb, z bolj široko sprednjo masko, robustnimi zaščitnimi ploščami spredaj in zadaj, izrazitimi podaljški blatnikov, tanjšimi LED lučmi na obeh koncih in kromiranimi dodatki, ki ga usklajujejo z modeli Clio in Mégane, brez tistih stilskih čudaštev, ki jih imajo nekateri tekmeci … ne bomo omenjali imen. Elektrificirano različico je mogoče ločiti le po nekaj subtilnih oznakah tukaj in tam.