Trajekt Vladimir Nazor (Jadrolinija)

Trajekt Vladimir Nazor je bil zgrajen leta 1986 v ladjedelnici Kraljevica, gradili so ga za potrebe tovarne DINA Petrokemija in naj bi prevažal železniške vagone.

Trajekt Vladimir Nazor, Jadrolinija
Vladimir Nazor Jadrolinija

Trajekt pluje na zadarskem področju

Kmalu zatem projekt propade in ladjedelnica doseže dogovor z Jadrolinijo. Odstranijo se tiri in trajekt se prilagodi za prevoz potnikov in vozil. Trajekt je znan po tem, da je skupaj s trajektom Bartol Kašić edini trajekt na splitskem območju, ki je bil poškodovan v napadu Jugoslovanske mornarice na Split novembra 1991. Trajekt je bil prestreljen, pri čemer sta umrla dva člana posadke: Dinko Maras in Jure Kalpić. Še nekaj članov posadke je bilo ranjenih.

Karakteristike

  • Dolžina: 87,5 m
  • Širina: 14 m
  • Največja hitrost: 12,5 vozlov
  • Ugrez: 3 m

Dolžina in širina

Trajekt Vladimir Nazor v dolžino meri 87,5 metrov in širino 14 metrov, kar mu omogoča prevoz znatnega števila vozil in potnikov, kar je ključno za povezovanje otokov s celino. Največja hitrost 12,5 vozlov zagotavlja učinkovito in hitro plovbo med pristanišči, medtem ko ugrez 3 metre omogoča dostop do različnih pristanišč vzdolž hrvaške obale.

Pluje na zadarskem področju

Trajekt pluje na zadarskem plovnem področju, največkrat na linijah Zadar (Gaženica) – Ist-Olib- Silba- Premuda ter Zadar (Gaženica) – Mali Lošinj.

Morda bi vas zanimalo tudi

Vse za moj dan
Pregled zasebnosti

Spletna stran uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo kar najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in omogočajo funkcije, kot so prepoznavanje ob ponovnem obisku naše spletne strani ter pomoč naši ekipi pri razumevanju, kateri deli spletne strani so vam najbolj zanimivi in uporabni.