Na TikToku postajajo viralne mehke, hrustljave in bogato obložene čokoladne tablice – dubajska čokolada! Polnjene z nenavadnimi sestavinami, kot so listnato testo, vanilijeva krema ali čaj in piškoti, te debele čokoladne tablice prihajajo iz Fix Dessert Chocolatier. »V naše tablice vložimo veliko časa, truda in ljubezni,« pravi Sarah Hamouda, ustanoviteljica Fixa. To ni le čokoladna tablica, dodaja: »Želimo ustvariti doživetje.«
38-letna Sarah, ki že devet let živi v Dubaju, je blagovno znamko lansirala leta 2021 kot stranski projekt. Navdih za to so bile nosečniške želje britansko-egipčanske podjetnice, ki je želela ustvariti nekaj več kot »tipično« čokoladno poslastico.
Dubajska čokolada in viralni uspeh
Blagovna znamka je postala izjemno priljubljena: zdaj že viralni ASMR video TikTok influencerke Marie Vehere, ki v avtu je eno od tablic, je dosegel več kot 56 milijonov ogledov. Sto ljudi je od takrat posnelo lastne odzive na tablice ali ustvarilo recepte, s katerimi jih poskušajo posnemati doma.
»Navdušenje okoli blagovne znamke je neverjetno,« pravi Hamouda in dodaja, da so dnevna naročila skočila z enomestnih številk na 500.
»Iskreno povedano, nikoli nisem pričakovala, da bo to postalo globalno,« priznava Hamouda. Prejema sporočila in video odzive ljudi iz Kanade, Argentine in Romunije. »Kar se dogaja, je noro.«
Polno okusa
Tablice, ki jih ročno izdelujejo, so okrašene s pisanimi poslikavami, zato je proizvodnja omejena.
»Zame je zelo pomembno ohranjati kakovost in sestavine naših izdelkov,« pojasnjuje Sarah in dodaja, da je skrivnost tablic v posebnem modelu, s katerim oblikujejo čokolado in vanjo spravijo bogate nadeve.
Del privlačnosti tablic Fix so tudi domiselna imena, ki jih izmišljuje Sarin mož, ter edinstveni okusi z bližnjevzhodnim pridihom, kot so datlji, karak (začinjeni čaj) in knafeh, tradicionalna arabska sladica z naribanimi testeninami, pistacijami, sladkim sirom in sirupom.
Navdih za okuse so priseljenci v Dubaju, zato najdete tudi okuse, kot je »Mind Your Own Buiscoff« – bela čokolada, polnjena s hrustljavo kremo Lotus cheesecake, ali »Cereously Chewsy«, mlečna čokolada, polnjena z Nutella browniji, kremo in kosmiči.
Veliko povpraševanje
FIX, kar pomeni »neverjetna izkušnja«, je trenutno na voljo samo v Dubaju. In zaradi mednarodne pozornosti je povpraševanje postalo velik izziv. »Ujeti korak s povpraševanjem je zagotovo izziv,« priznava Hamouda.
Odkar je video februarja postal viralen, se je podjetje razširilo z dveh zaposlenih (Hamouda in njen mož) na desetčlansko ekipo, ki dela v najeti kuhinji.
200-gramsko čokoladno tablico, ki stane 20 dolarjev, je mogoče naročiti samo prek storitve Deliveroo, prodaja pa se začne vsak dan ob 17. uri. Naročila so omejena na 500 dnevno, kar se razproda v nekaj minutah.
Navdih za druge
Pomanjkanje tablic je sprožilo nastanek številnih podobnih sladkarij na spletu, domači kuharji pa sami preizkušajo recepte. Namesto da bi jo skrbela konkurenca, Hamouda pravi, da jo to navdihuje. »Dobivamo sporočila ljudi, ki pravijo: ‘Hvala, ker nas navdihujete k ustvarjalnosti doma.’ Na to sem ponosna,« pravi.
Navdušenje je celo privedlo do »čokoladne črne tržnice«, kjer tablice prodajajo v Južni Afriki po izjemno visokih cenah.
Hamouda je presenečena nad odzivom in namiguje, da se Fix pripravlja na širitev na mednarodne trge: »Imamo veliko načrtov. Vsak trend ima svoj trenutek. A mislim, da imamo še veliko za ponuditi – to je šele začetek za nas.«